Trendgruppen PR

Trendgruppen PR växer med nya PR-konsulter

April 26, 2017
Trendgruppen PR, Sveriges ledande PR-byrå inom livsstil och inredningsdesign, utökar sitt erbjudande och anställer två nya konsulter med expertkompetens inom PR, retail, influencer marketing och sociala medier.
Shira Cohen är från och med den 24 april 2017 ny PR-konsult på Trendgruppen PR. Shira har arbetat som PR-specialist med expertkompetens inom influencer marketing med flera profilerade kunder inom mat, dryck, resor och teknik, däribland Arvid Nordquist, Bollinger, Max Hamburgare, Hotels.com och Microsoft.

I december rekryterades seniorkonsulten Helena Walfridsson, som är modejournalist i grunden och har mångårig erfarenhet av PR inom mode, litteratur, hållbarhet och retail. Hon drev tidigare en PR- byrå med kunder som Monki, Weekday, Urbanears, Reebok och MQ. Helena har närmast arbetat som retail-ansvarig PR-konsult med kunder som Printz Publishing, Liber Förlag, NK Personal Shopping och Moonsun Organic of Sweden.